שימוש בפלטפורמת רשת ככלי לקידום עסקים

רעיון חדשני יכול לעשות דרך ארוכה עד לרגע בו הוא מתגבש לכדי עסק מצליח. בסופו של דבר, חברה לא תהיה רווחית, אם לא תשכנע את הצרכנים לנסות את מוצריה. איך עושים זאת בהצלחה בעידן הדיגיטלי? האינטרנט מהווה כלי חשוב בדרך, ובאמצעותו ניתן לפרסם, למכור ולהתחבר עם לקוחות בצורה האולטימטיבית.

האינטרנט משמש את בעלי העסקים כערוץ מכירות, לכן פרסום ברשת לצד אסטרטגיית אינטרנט נכונה יכולה לשחק תפקיד משמעותי במכירות ובשיווק מוצלח של מוצרים, כאשר השיווק הוא אחד מהכלים המאפשרים לנו למשוך לקוחות, לעניין ולאתגר אותם. האינטרנט מספק פלטפורמת פרסום בעלת פוטנציאל להגיע למיליוני צרכנים ברחבי הארץ והעולם, הכוללת מספר אפשרויות פרסום זמינות כמו פרסום באנר או מודעות טקסט באתרים פופולריים הרלוונטיים לעסק או לשירותים שאתם מספקים, או פרסום מודעות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר. בנוסף, האינטרנט מעניק לבעלי עסקים בתחום האדריכלות, העיצוב והבניה, ערוץ נוסף למכירת המוצרים. אם בעבר, מעצב לא יכול היה להתקיים ללא חנות פיסית המצוידת במלאי מוצרים או אדריכל היה חייב לשכור משרד, הרי שהיום  ניתן לרכוש כמעט כל דבר  ולהזמין כל שירות ברשת באמצעות ביקור פשוט באתר החברה. כך יכול המעצב או האדריכל להציע מגוון מוצרים ושירותים שיוצגו בצורה וויזואלית ומפתה באתר, מבלי לשלם כסף מיותר על שטח אחסנה או הדמיות תלת מימדיות.  

סקר שווקים ותקשורת נכונה עם לקוחות

ניתן להשתמש באינטרנט לאיסוף נתוני צרכנים באמצעות סקרים מבוססי-אינטרנט, סקרי דואר אלקטרוני וכלים מקוונים המעניקים לנו את האפשרות לעקוב אחר פעילויות המשתמשים והעדפותיהם. איסוף מידע אודות ההעדפות והרגלים של צרכנים הוא חלק חיוני של השיווק, באמצעותו תוכלו לדעת מה הלקוחות שלכם רוצים, כמה הם מוכנים לשלם עבור זה, ומי המתחרים שלכם. כך תוכלו להבין את כיווני הביקוש ולהתאים את היצע המוצרים לפיו. כמו כן, חשוב מאוד לבנות בסיס של לקוחות נאמנים החוזרים וקונים מוצרים שוב ושוב. שלב זה הוא חיוני להצלחה והתפתחות עתידית, וניתן לבנות אותו בין היתר באמצעות שיפור שירות הלקוחות על ידי מתן ערוץ נוסף של תקשורת הזמין באינטרנט בכל שעות היום. בנוסף, האינטרנט מאפשר לחברות ועסקים בתחום האדריכלות, העיצוב והבניה, להפיץ מידע חשוב לצרכן כגון מדריכי הפעלה, הוראות הרכבה, פרסום תשובות לשאלות נפוצות ועוד. דבר זה עשוי לסייע ללקוחות לקבל החלטות מושכלות בעבור הרכישות שלהם ולהעניק להם תחושה שאתם שם למענם בכל עת. פרסום ושיווק, הם דרך תקשורת נפוצה וותיקה לתקשר עם לקוחותיכם. כיצד עושים זאת בעידן המודרני של ימינו? סרטוני וידאו נחשבים לכלי קידום עסקי נהדר שעובד מצוין על גבי פלטפורמת האינטרנט. יש בהם יתרונות רבים וערך מוסף עבור העסק שלכם. עם עליית האינטרנט, למשווקים יש דרכים חדשות לאסוף נתונים על צרכנים. אחת הדרכים הפופולריות היא באמצעות לימודי הייטק וסקרים מבוססי אינטרנט. משווקים תמיד מחפשים נתונים שיעזרו להם להבין טוב יותר את הלקוחות שלהם. מקורות מידע רבים ושונים עומדים לרשותם, כגון סקרים, שאלונים וקבוצות מיקוד. אבל שום דבר אינו מדויק או מפורט כמו נתונים שנאספו מהעסקאות והאינטראקציות בפועל עם לקוחות. תהליך כזה מבטיח שהקלט מהצרכנים לא מושפע, מה שאומר שהוא יכול בתורו להיות. סרטוני וידאו הינם דרך טובה וקלה להגיע לקהל לקוחות גדול ומגוון, תוך התמקדות במוצר הספציפי שאתם מציעים ללקוחות. כמו כן, מומחים בעולם השיווק טוענים כי הם נחשבים לכלי משכנע מאוד המושך לקוחות באמצעות "שיחת מכירה" וירטואלית שעובדת היטב עבור הצופים. במילים אחרות, שיווק וידאו הוא בעל עוצמה רבה בגלל הדרך הקלה והפשוטה המאפשרת ללקוחות פוטנציאליים לדעת יותר על מוצר או שירות מסוימים. סיבה נוספת לכך ששיווק באמצעות סרטוני וידאו הוא בעל עוצמה רבה, היא בגלל התחכום שבו. קטעי וידאו הם ייחודיים וקל מאוד לצפייה, ניתנים להבנה במהירות ולמעשה מספקים ללקוחות פוטנציאליים מידע מבלי שיצטרכו לעשות פעולה כלשהי, מלבד לשבת ולצפות בנחת במסך. בכדי להעביר את המסר שלכם בצורה מזוקקת ונכונה, חשוב להסתייע באיש מקצוע מיומן וותיק, שיכוון אתכם למטרה ויעניק לכם את כל הכלים להגיע לקהל היעד שלכם בקלילות ובהנאה.

חברת "מחוברים לעסק" המתמחה בקידום עסקים בתחום האדריכלות, הבנייה והעיצוב, מבינה את הכח העצום הטמון ברשת. לכן, אנו מציעים את שירותינו לספקים בעולם תוכן זה, ומסייעים להם לקדם את המוצרים והשירותים שהם מעניקים, תוך שימוש בהמלצות וידאו מצולמות של אוטוריטות מעולם העיצוב והאדריכלות שיתמקדו במוצר הספציפי שלכם, ובכך יסייעו לקדם את העסק ברשת.

אמרים.